افزایش باروری در مردان و زنان با مکمل طبیعی FertilAid

سردبیر سایت 1402/11/21 183 1
افزایش باروری در مردان و زنان با مکمل طبیعی FertilAid

FertilAid مکملی طبیعی برای افزایش باروری در زنان و مردان است. البته لازم نیست همه زوج ها از این مکمل مصرف کنند بلکه اندسته از زوج هایی که مشکل ناباروری دارند مانند کمبود تعداد اسپرم یا نامنظم بودن در چرخه قاعدگی و... با تجویز پزشک از این مکمل استفاده میکنند.


ناباروری یکی از اختلالات نسبتاً شایع در بین زوجین است که به روش‌های گوناگونی قابل درمان است.   FertilAid  یک مکمل طبیعی برای زنان و مردان است و به افزایش باروری کمک می‌کند؛ این مکمل هم برای مردان و هم برای زنان در دسترس است و مزایا و معایب خود را به همراه دارد که در ادامه به تمامی موارد به طور کامل اشاره خواهیم کرد.
FertilAid  شامل مواد مغذی ضروری مانند اسید فولیک و ویتکس در فرمول زنانه و ال کارنیتین در فرمول مردانه است.
 FertilAid برای چه کسانی مناسب است؟
• زوج‌هایی به صورت طولانی مدت به دنبال راهی برای درمان ناباروری خود بدون استفاده از روش‌های تهاجمی هستند و قبلاً روش‌های دیگر مانند IVF را امتحان کرده‌اند
• زوج‌هایی که بعد از ۳۵ سالگی برای بارداری تلاش می‌کنند
• زنانی چرخه قاعدگی نامنظمی دارند
• زنانی که از تنبلی تخمدان یا PCO رنج می‌برند
• مردانی تعداد اسپرم‌های آن‌ها کم است و یا اسپرم‌ها تحرک غیرطبیعی و پایینی دارند
• مردانی که واریسکول دارند
فواید FertilAid برای زنان
تعادل هورمونی یکی از مهم‌ترین موارد در بارداری است. هورمون‌ها در تخمک‌گذاری و بلوغ فولیکول تأثیر گذارند و برای بروز این اتفاقات به صورت منظم باید تعادل هورمونی درستی در بدن وجود داشته باشد.
 FertilAid از این تعادل هورمونی در بدن حمایت می‌کند و در این راستا سلامت دستگاه تولید مثلی را تضمین می‌کند و بنابراین شانس بارداری را افزایش می‌دهد.
این مکمل با دارا بودن مواد معدنی ضروری نظیر ویتأمین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها نیاز به استفاده از مکمل‌های دیگر قبل از تولد را از بین می‌برد و فاقد مواد نگهدارنده و رنگ مصنوعی است.
ویتکس یکی از دیگر مواد موجود در این مکمل است که از تخمک‌گذاری سالم و تعادل هورمونی پشتیبانی می‌کند.
پارا آمینوبنزوئیک اسید یا همان PABA که با نام ویتأمین B۱۰ نیز شناخته می‌شود، باعث افزایش باروری می‌شود و در این مکمل وجود دارد.

در نهایت، این مکمل همچنین می‌تواند به کنترل علائم سندرم قبل از قاعدگی، منظم سازی چرخه قاعدگی، تخمک گذاری منظم و بالا بردن تعادل هورمونی در بدن بانوان کمک کند.
FertiAid  برای زنان از چه اجزایی تشکیل شده است؟
 FertilAid برای زنان حاوی ترکیبات گیاهی و تغذیه‌ای زیر است که به طور کلی، باروری زنان را بهبود می‌بخشد و شانس باردار شدن آن‌ها را افزایش می‌دهد.
ویتکس " Vitex "
ویتکس یکی از اجزای FertilAid است که هورمون‌های حمایت‌کننده از تخمک‌گذاری را تحریک می‌کند و تعادل هورمون زنانه را بازیابی می‌کند. این ماده عملکرد غده هیپوفیز را متعادل می‌کند و سطح هورمون‌های استروژن و پروژسترون را در حد نرمال نگه می‌دارد؛ در نتیجه، این ماده یک درمان مؤثر برای زنانی است که سیکل‌های قاعدگی نامنظم دارند و یا سایر مشکلات ناباروری را تجربه می‌کنند.
شبدر قرمز
این ماده، یکی دیگر از اجزای این مکمل است که به تعادل و بازیابی عملکرد هورمونی و تولید استروژن کمک می‌کند؛ همچنین حاوی منیزیم و کلسیم است که سیستم عصبی را آرام می‌کند.
جینسینگ سیبری
این ماده به طور مؤثر سطوح هورمونی را متعادل می‌کند، عملکرد رحم را بهبود می‌بخشد، عضلات رحم را تقویت می‌کند و در پی‌آن احتمال باروری را افزایش می‌دهد.
جینکو بیلوبا
جینکو گردش خون را تقویت می‌کند و جریان خون را به اندام‌های تولید مثلی بهبود می‌بخشد و همچنین خاصیت آنتی اکسیدانی دارد.
پابا
همانطور که گفتیم، PABA یکی از اجزای بسیار مفید این مکمل است که فعالیت استروژن را برای تسهیل باروری افزایش می‌دهد و در نتیجه شانس باردار شدن را بهبود می‌بخشد.
آنتی اکسیدان‌ها
ویتأمین‌های C و E ویتأمین‌های حیاتی هستند که دارای خواص آنتی‌اکسیدانی هستند و نقش مهمی در جلوگیری از پیری و آسیب سلولی دارند؛ همچنین، ویتأمین E برای سلامت کلی و تندرستی سیستم تولید مثل ضروری است.
اسید فولیک
در نهایت، اخرین عضو از این لیست اسید فولیک است که با نام B۹ نیز شناخته می‌شود و زمانی که قبل از بارداری مصرف شود، می‌تواند از خطرات نقص لوله عصبی و قلبی در نوزادان جلوگیری کند.
فواید FertilAid برای مردان
زمانی که صحبت از اسپرم آقایان می‌شود، تنها معیار سنجش تعداد اسپرم نیست و قدرت تحرک اپسرم و مورفولوژی آن بسیار حائز اهمیت است. اسپرم سالم می‌تواند به سمت تخمک درون رحم شنا کند و در لوله فالوپ به تخمک برسد و در نهایت به آن نفوذ کند تا لقاح انجام شود.

 FertilAid مردان برای بهبود باروری و میل جنسی مردان مفید است. این مکمل ترکیبی طبیعی از ویتأمین‌ها، آنتی اکسیدان‌ها و مواد معدنی است و از تشکیل اسپرم سالم و بهبود حرکت اسپرم حمایت می‌کند و فاقد مواد نگهدارنده و رنگ مصنوعی است.
این مکمل همچنین حاوی اسید آمینه ضروری، L-Carnitine  است که نقش مهمی در تشکیل اسپرم سالم و سلامت آن دارد.
در  FertilAid، ترکیبی از ویتأمین‌های C، E، عصاره هسته انگور و سلنیوم وجود دارد که به کاهش آسیب اکسیداتیو و شکستگی DNA ناشی از افزایش سن و عوامل محیطی، کمک می‌کند.
بتاکاروتن نیز آنتی اکسیدان دیگری است که در FertilAid وجود دارد و محلول در چربی است. این ماده از اسپرم‌ها در برابر هر گونه آسیب رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند و نقش حیاتی در بلوغ اسپرم دارد.
در ادامه، یکی دیگر از اجزای مفید این مکمل، ویتأمین C است که به مقدار کافی در آن وجود دارد و به محافظت از اسپرم در برابر آسیب اکسیداتیو کمک می‌کند.
روی جز دیگری است که در متابولیسم تستوسترون، تشکیل اسپرم و تحرک مفید است
در نهایت، ریشه ماکا یکی دیگر از مواد ضروری مورد نیاز مردان است که در این مکمل وجود دارد و تولید اسپرم را افزایش می‌دهد و تحرک اسپرم را بهبود می‌بخشد.
FertiAid  برای مردان از چه اجزایی تشکیل شده است؟
 FertiAid برای مردان حاوی ترکیبات گیاهی و تغذیه‌ای زیر است که به طور کلی به تقویت رشد و بلوغ اسپرم کمک می‌کنند.
عصاره هسته انگور
این ماده یکی از اجزای اصلی FertilAid است که به رادیکال‌های آزاد موجود در سیستم حمله می‌کند و از بروز آسیب سیستم تولید مثل مردان جلوگیری می‌کند.
آنتی اکسیدان
ویتأمین‌های A، C، E، ویتأمین‌های ضروری با خواص آنتی‌اکسیدانی، نقش مفیدی در ترمیم آسیب‌های ناشی از افزایش سن و عوامل محیطی دارند؛ همچنین سلنیوم یک آنتی اکسیدان عالی است که به کاهش آسیب رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند و در این مکمل وجود دارد.
ویتأمین  C
ویتأمین C از اسپرم در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت می‌کند و بنابراین برای تشکیل اسپرم مهم است. این ویتأمین با حفظ سلامت اسپرم نقش برجسته‌ای در باروری مردان دارد.
ریشه جینسینگ و ماکا آسیایی
این دو گیاه دارویی برای بهبود تولید و تحرک اسپرم برای مردان بسیار کار‌آمدند.
روی
روی تأثیر مثبتی بر تحرک اسپرم، تشکیل و متابولیسم تستوسترون دارد. بنابراین این مکمل بهبود قابل توجهی در سلامت باروری و سلامت مردان را از خود نشان می‌دهد.
۶-بتاکاروتن
این ماده پیش ساز ویتأمین A است که به بلوغ اسپرم کمک می‌کند و همچنین یک آنتی اکسیدان محلول در چربیِ ضروری است که از اسپرم‌ها در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت می‌کند.

 عوارض جانبی FertilAid  برای مردان و زنان


 FertilAid به خودی خود هیچ گونه عوارض جانبی ندارد، اما اجزای تشکیل دهنده آن ممکن است کمی عوارض جانبی داشته باشند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:
شبدر قرمز
شبدر قرمز که در مکمل زنان وجود دارد، می‌تواند باعث بروز سردرد و ناراحتی معده شود که حالت تهوع  به دنبال دارد؛ با این حال، این اثرات برای کوتاه مدت هستند.
ویتکس
این ماده یکی دیگر از ترکیبات مکمل زنانه است و ممکن است عوارض جانبی خفیفی مانند ناراحتی معده، حالت تهوع و سرگیجه را ایجاد کند؛ همچنین، این ماده پتانسیل تداخل با قرص‌های ضد بارداری و سایر دارو‌ها را دارد.
ال کارنیتین
این ماده یکی از اجزای FertilAid در مردان است که در دوز‌های بالای می‌تواند باعث اسهال، افزایش اشتها و بوی بد بدن شود.
جینسینگ آسیایی
این ماده یکی دیگر از مواد تشکیل دهنده مکمل باروری مردانه است و می‌تواند طیف وسیعی از عوارض جانبی مانند بی‌خوابی، فشار خون بالا، اسهال، اضطراب، سردرد، استفراغ، خونریزی بینی و احساس سرخوشی ایجاد کند؛ همچنین، اگر همراه با نوشیدنی‌های کافئین دار مصرف شود، می‌تواند باعث عصبی‌شدن و بی‌خوابی شود.
قبل از مصرف این مکمل باید حتماً با پزشک خود مشورت کنید مخصوصاً اگر به تازگی داروی ضد بارداری مصرف نموده‌اید.
در نهایت، استفاده از FertilAid برای مردان و زنان می‌تواند به طور قابل توجهی شانس باروری را افزایش دهد، زیرا حاوی مواد ضروری است که این روند را تسهیل می‌کند و همچنین به تخمک‌گذاری سالم کمک می‌کند.
اگرچه این مکمل هیچ گونه عوارض جانبی ندارد، برخی از ترکیبات آن مانند شبدر قرمز یا جینسینگ آسیایی ممکن است باعث ناراحتی جزئی مانند حالت تهوع یا سرگیجه شود که با کمک دارو قابل درمان است.


حمایت شما از این مقاله به اشتراک بگذارید:
دیدگاه های شما:
ثبت دیدگاه جدید

1402/11/24   9:17 PM
جواد

خوبه آفرین

شاید این مقالات را دوست داشته باشید: