سلام من ۳آبان بچم سقط شدالان خودم خیلی د...
کاربر دایه
سلام من ۳آبان بچم سقط شدالان خودم خیلی دلم میخواد دوباره اقدام کنم میشه یانه؟
1404/10/14 - 02:15
Hasti خادم
سلام من پریود شدم بد تمم شدن پریودم ۹روز بد لکه بینی شدم دلیلش چی می تونن باشه
1404/12/03 - 18:20
سردبیر محتوا
بله سه ماه بعد از سقط زمان مناسبیه
1404/11/19 - 08:40
برای پاسخ باید ثبت نام / ورود کنید