چطور کاری کنیم که بچه ها حس کنن که دیده ...
فرشته رضایی
چطور کاری کنیم که بچه ها حس کنن که دیده و شنیده میشن؟
1404/11/26 - 22:00
فاطمه محمدی
وقتی باهات حرف میزنن ، گوشی رو بذار کنار و خم شو قد اونها . با چشمهاشون ارتباط برقرار کن . همون ۵ دقیقه تمرکز کامل ، از یک ساعت حضور نصفه نیمه بهتره .
1404/11/29 - 08:20
برای پاسخ باید ثبت نام / ورود کنید