مجله دایه

اگه حین زایمان طبیعی پارگی یا بخیه خوردی...

دایه
فرشته رضایی
اگه حین زایمان طبیعی پارگی یا بخیه خوردیم چیکار کنیم بهتر بشیم؟
1404/11/26 - 22:09
دایه
فاطمه محمدی
با شستشوی ملایم با آب گرم و استفاده از کیسه یخ ( طبق دستور پزشک) . حمام سیتز ( نشستن تو آب گرم ) هم می‌تونه تسکین دهنده باشه.
1404/11/29 - 08:26