سلام سونوی ان تی رفتم عددش ۲٫۴۵بود و صدک هم ۹۰بود یعنی چه؟ بچه مشکل داره؟؟؟
1404/12/03 - 21:52
نجمه احمدیان مقدم
سلام عزیزم
اصلا جای نگرانی نیست و تشخیص فقط براساس این سونوگرافی نیست
سونو گرافی را به پزشک متخصص زنان نشان دهید در صورت نیاز بررسی های بیشتر انجام میشود