مطهره جوان آراستهبعد از تولد هم الزام به گفتگوی روزانه حتی به مدت ده دقیقه میتونه سبب بهتر شدن رابطه بشه. این گفتگو میتونه همراه با اغوش گرفتن همسر، گرفتن دست همسر، تماس چشمی و... باشه که رابطه رو مستحکمتر کنه.
به صورت کلی احساس مولد بودن برای پدر و مادر، احساس امید و سرزندگی و نشاط به مرد و زن دست میده که سبب بهبودی و صمیمیت بیشتر در روابطشون میشه.
موفق باشید.
1405/01/17 - 09:58
