مجله دایه

سلام هفته ۳۴بارداری هستم دستام بشدت درد ...

دایه
mobina norozi
سلام هفته ۳۴بارداری هستم دستام بشدت درد می‌کنه چیزی و نمیتونم بگیرم یا بردارم طبیعیه چیکار باید بکنم ؟
1404/12/23 - 06:02
دایه
نجمه احمدیان مقدم
و اگر ورم بیش از اندازه همراه با این درد وجود دارد باید فشار خون شما چک شود و آزمایش ادرار از نظر دفع پروتئین و مسمومیت بارداری انجام شود
1405/01/28 - 21:13
دایه
نجمه احمدیان مقدم
سلام عزیزم گز گز کردن دست ها توی بارداری طبیعی هست ولی در این حد که شما میفرمایید باید حتما به پزشک متخصص مغزو اعصاب مراجعه کنید و بررسی انجام شود
1405/01/28 - 21:12