مجله دایه

سلام من 9 هفته ام و از 7 هفته ای لکه بین...

دایه
کاربر دایه
سلام من 9 هفته ام و از 7 هفته ای لکه بینی دارم قرص و شیاف استفاده میکنم دوبار سونو تو 7 هفته دادم و گفتن بچه قلبش میزنه الان هم لازمه دوباره سونو بدم؟؟
1405/01/03 - 09:50
دایه
نجمه احمدیان مقدم
سلام عزیزم برای اطمینان بهتر هست سونوگرافی قلب جنین انجام شود در صورت وجود قلب ادامه استفاده از دارو ها ، به مرور زمان لکه بینی کمتر میشه
1405/01/09 - 14:57