سلام. خیلی فوری . ببخشید من حمام داشتم از ژلت استفاده میکردم یه بار حواسم نبود به یه جایی خورد خیلی خون اومد . خیلی ترسیدم .نکنه به بکارت آسیب زده باشه . اما فک میکنم یک قسمت از لابیا خراش برداشت. درد دارم خیلی میترسم .لطفا راهنمایی کنید
1405/01/08 - 23:25