سلام خراش برداشتن و خونریزی لابیا خطرن...
کاربر دایه
سلام خراش برداشتن و خونریزی لابیا خطرناک هست ؟ آیا نگران کننده و مشکل خیلی جدی هست ؟ باید چیکار کرد ؟
1405/01/09 - 00:46
نجمه احمدیان مقدم
سلام عزیزم خیر جای نگرانی نیست و خود به خود ترمیم میشود
1405/01/09 - 22:54
برای پاسخ باید ثبت نام / ورود کنید