سلام پسرمن امروز۱۷ روزشه روزی که دنیا اومد ۳۶۰۰ بود پریروز بردم بهداشت وزنش شده بود ۳۴۵۰
گفتن ۳۰ روزگی بیارمش اگ کم باشه مشکل داره
راهکار بدین ک چی بدم چیکار کنم وزنش بره بالا..!
شیرخشک نان یک بدم خوبه برا وزنش؟
1405/01/10 - 14:36
نجمه احمدیان مقدم
سلام عزیزم این کاهش وزن در اولین ویزیت کاملا طبیعیه وجای نگرانی نیست فقط باید شیردهی به خوبی انجام شود و نوزاد به اندازه کافی شیر بخورد و نیازی به شیر خشک یا موارد دیگر نیست