سلام خداقوت من زخم دهانه رحم دارم و تقربا دو ماهه ک متوجه شدم و دو دوره دارو مصرف کردم پماد واژینال و قرص ولی فعلا خوب نشدم میتونم برا بارداری اقدام کنم ؟
1405/01/10 - 20:02
نجمه احمدیان مقدم
سلام عزیزم باید ابتدا درمان به صورت کامل انجام شود و سپس برای بارداری اقدام کنید