سلام من ۱۸ هفته و ۴ روز باردارم ، همش بی...
مهربانو ❤️ ادیب
سلام من ۱۸ هفته و ۴ روز باردارم ، همش بیحالم و دراز کش تا کی حالم اینجوری میمونه؟؟
1405/01/20 - 07:28
نجمه احمدیان مقدم
سلام عزیزم سه ماهه دوم بارداری این علائم کمتر خواهد شد
1405/01/22 - 00:32
برای پاسخ باید ثبت نام / ورود کنید