کاربر دایه
سلام و درودخدمت شما
خانم دکتر بنده یکسال هست که ازدواج کرده ام منوهمسرتازه۳۵ساله شده ایم نزدیک۷-۸ماهه که اقدام به بارداری کردیم ولی متاسفانه باردارنشدم به متخصص زنان مراجعه کردم بعد از گرفتن سونو وآزمایشات هورمونی و ذخیره تخمدان همه چیز رو گفتن نرمال هست همسرم آزمایش اسپرم دادنDFI:23بود که متخصص اورولوژی مراجعه کردن با گرفتن سونو واریکوسل گرید2-1تشخیص دادن وبرای دوونیم دارو دادن که دارن مصرف میکنن کلومیفن شبی نصف.ویتامین سی و کوکیوتن هم هر۱۲ساعت..خودم هم اوزیل پلاس روفولیک مریناتال و ویتامین ایی و دی مصرف میکنم..پریودیم منظم بود توی اقدام هم یکی ودو روز عقب مینداختم ولی الان یک هفتس این ماه پریود نشدم صبح ناشتا بی بی چک مدیکور زدم منفی شد بنظرتون چه مشکلی من میتونم داشته باشم.. درضمن یک کمی حالات پریودی رو هم تواین ده روز داشتم ولی خیلی خفیف بود.. باتشکر
1405/01/21 - 11:05

نجمه احمدیان مقدم