سلام وقت بخیر هفته 32 بارداری هستم سرما ...
کاربر دایه
سلام وقت بخیر هفته 32 بارداری هستم سرما خوردم ایا میتونم از. استامینوفن و ستیزیزین قرص آبریزش بینی مصرف کنم
1405/01/22 - 22:56
اسماء زال پور
سلام وقت شما هم بخیر. بله، مصرف استامینوفن و ستریزین در ۳۲ هفتگی مشکلی ندارد.
1405/01/28 - 17:24
برای پاسخ باید ثبت نام / ورود کنید